יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

כן, חיתולים למבוגרים הם פתרון ולא בעיה


אחד מכל שלושה מבוגרים סובל מבריחת שתן ברמה כזאת או אחרת. הגורמים לכך הם מגוונים: החל מבעיות מוטוריות עקב החלשות שרירי רצפת האגן, דרך גורמים פסיכולוגיים ועד לגורמים הנובעים מבעיות נוירולוגיות ואחרות. יחד עם זאת, אין פירוש הדבר שאתם צריכים לעצור את החיים ולהפסיק לעשות את הדברים שתמיד עשיתם. אדרבא, הפתרונות יכולים להיות פשוטים למדי. במקומות מסוימים קוראים להם מוצרי ספיגה למבוגרים ובמקומות אחרים פשוט חיתולים למבוגרים. נכון, זה לא בדיוק הנושא לשיחת חולין בבית הקפה, אבל זה בהחלט יאפשר לכם לקיים שיחה כזאת בקלות.


בריחת שתן, חיתולים למבוגרים ושגרת החיים
כל אחד מאיתנו מסגל לעצמו עם הזמן הרגלים ותחביבים. דברים שהוא או היא אוהבים לעשות באופן תדיר ושגרתי, ולא נותנים את הדעת על כך יתר על המידה. לפעמים גם בעיה קטנה יכולה למנוע מאיתנו ליהנות מכל אותם הדברים שאנחנו אוהבים ורגילים לעשות – אבל לא תמיד. למען האמת, אם לא נחביא את הבעיה ונתמודד איתה, סביר מאוד שנוכל למצוא פתרונות מתאימים, שיאפשרו לנו להמשיך את שגרת החיים כמו שאנחנו אוהבים ורגילים מבלי שנצטרך לשנות אותה כלל. 

אחד הלקחים החשובים שכל אחד לומד במהלך החיים הוא שבעיה שלא מטפלים בה הופכת עם הזמן לבעיה גדולה יותר. בעיה שלא מטפלים בה בזמן, יכולה לגדול ולהגיע למצב שכבר לא ניתן יהיה לפתור אותה לגמרי. כאמור, בריחת שתן היא בעיה נפוצה אצל מבוגרים, ומה לעשות שלא נולד עדיין מי שיכול לעצור את הזמן. כיוון שהבעיה נפוצה, נצבר ניסיון רב בטיפוול בבעיות אלה של בריחת שתן ויש גם מוצרי ספיגה למבוגרים שמתאימים הרבה יותר מאשר אי פעם בעבר לפתרון הבעיה. חשבו על כך: אחד מכל שלושה מבוגרים סובל מהבעיה. סביר מאוד להניח, כי יש לא מעט מבין מכריכם וחבריכם הלובשים חיתולים למבוגרים או נעזרים בחבילות של מוצרי ספיגה למבוגרים למיניהם. אתם בטוחים שאתם יודעים מי הם? 

גורמים לבריחת שתן
בריחת שתן (באנגלית: Incontinence) יכולה להגרם ממספר סיבות שונות למדי. לא כל מקרה דומה למקרה האחר. כפי שפירטנו בהתחלה הסיבות יכולות תהיות מגוונות: בריחת שתן היא בדרך כלל סמפטום של בעיות אחרות. כך למשל, בריחת שתן יכולה לנבוע מבעיות נוירולוגיות או בעיות מוטורויות. ישנם אנשים אשר נגרמת להם בריחת שתן עקב דחף ("קשה להם להתאפק"), וישנם אחרים אשר דווקא במאמץ יש להם בריחת שתן. חשוב להיוועץ עם רופא כדי להבין את הגורמים לבריחת השתן ולדעת להתאים נכון את דרכי ההתמודדות.
קטגוריות של מוצרי ספיגה למבוגרים בשוק

כדי להבטיח התאמה מלאה בין המוצר לבין הצורך של האדם ופגיעה מינימאלית באורח החיים של מי שלובש את מוצרי הספיגה, ישנן מספר קטגוריות הבאות לתת מענה לפי הצורך. לא כל בריחות השתן, כאמור, נובעות מאותן סיבות, ולא כולן הן באותה רמה של הפרעה לשגרת החיים. ישנם אנשים אשר צריכים חיתולים למבוגרים דווקא כדי למנוע "תקלות", למרות שבדרך כלל הם דווקא יכולים לשלוט בסוגרים שלהם בצורה טובה. ישנם אנשים שצריכים להיעזר במוצרי ספיגה למבוגרים שתוכננו לספיגה רבה יותר. 

חיפוש קצר אחר חיתולים למבוגרים למשל, יביא אתכם למספר אתרים המציעים מוצרים לטיפול בבעיה. חיתולים למבוגרים המתאימים לצורך שלכם יכולים לעזור לכם לשמור על שגרת החיים שלכם בצורה הכי טובה תוך פגיעה מינימאלית בה. זכרו, כי אין מה להתבייש, וכי ככל שלא תטפלו בבעיה, כך היא עלולה להחריף ואתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים פחות נעימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה