יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

חיתולים למבוגרים – מידות, הבדלים וסוגים

משך כל החיים שלנו הגוף שלנו עובר שינויים. אחרי גיל מסויים – ואין מי שיכול להתחמק מכך – מתחילים לעבור על הגוף גם שינויים פחות נעימים. קשה לנו יותר לעשות דברים שבעבר עשינו בקלות (וכמובן שיש גם דברים שאנחנו עוד יכולים לעשות אבל הם פשוט כבר לא מעניינים אותנו...). בנוסף על הדברים האלה, יש גם בעיה נפוצה אחרת אצל מי שמגיעים לגיל מסוים והיא בעיית ההרטבה. למזלנו, נצבר הרבה מאוד ניסיון בטיפול וישנם מוצרים מעולים שיכולים לגרום לזה שדווקא זאת, לא תהיה מאותן בעיות שתמנע מאיתנו לעשות דברים שהיינו רוצים.

על חיתולי מבוגרים ובעיות הרטבה

אחד הלקחים החשובים ביותר שכל אדם לומד במהלך החיים הוא כי יש לטפל בבעיה כדי שלא תהפוך להיות בעיה גדולה יותר. זה אולי נראה קצת מובן מאליו, אבל חשוב לומר את זה: בעיה שלא מטפלים בה לא נפתרת. לעתים, בעיה שלא מטפלים בה עלולה להפוך לבעיה גרועה יותר, אך מה שבטוח הוא שעל ידי התעלמות ממנה לא נפתור אותה. ישנם הרבה דברים שאנחנו לא מרגישים נוח לדבר עליהם ואחד מאותם הדברים הוא בעיות הרטבה. אלא שזאת עובדה ידועה כי בערך אחד מכל שלושה אנשים מבוגרים מעל גיל מסוים סובלים מבעיות הרטבה ברמה כזאת או אחרת.
בעיות הרטבה הן בדרך כלל סימפטום של בעיות אחרות ולא רק בעיה בפני עצמם. כמובן שחשוב לטפל במקור שגורם לאותה בעיית הרטבה, אולם כדי להבטיח את שגרת החיים, ניתן וכדאי לטפל גם בבעיית ההרטבה עצמה. מלבד תרופות שלפעמים, בהתאם לגורם של בעיות ההרטבה, יכולות להועיל, ישנם מוצרים רבים שיכולים לעזור לנו להתמודד עם בעיית ההרטבה. חיתולי מבוגרים הם לא מילה גסה. חיתולים למבוגרים יכולים להיות בדיוק ההבדל בין המשך חיים רגילים וקיום השגרה לבין הפיכתם למסכת ארוכה של התחמקויות ומצבים לא נעימים. לא צריך להתחבא ולהימנע מהחברה האנושית רק בגלל בעיית הרטבה. חיתולי מבוגרים הם כלי מצוין כדי לאפשר את זה.

ישנו מגוון רחב של חיתולים למבוגרים בשוק

הניסיון הרב שנצבר וטבעו של השוק היום הביא לכך שישנם חיתולי מבוגרים ברמה גבוהה המציעים פתרון נוח וטוב לבעיות הרטבה מכל הסוגים. חיתולי מבוגרים מגיעים היום במידות שונות ובגזרות שונות כדי להבטיח נוחות מירבית ומינמום הפרעה לחיי השגרה הרגילים. בין אם חשבתם על זה או לא, משמעות הסטטיסטיקה, כי אחד מכל שלושה מבוגרים סובל מבעיית הרטבה היא כי סביר מאוד להניח שאתם מכירים לפחות כמה אנשים אשר משתמשים בחיתולים למבוגרים או סובלים מבעיית הרטבה.

מידות חיתולי מבוגרים וגזרות

בעיית הרטבה נפוצה יותר בקרב נשים. הסיבות לכך רבות, אולם די להזכיר את היחלשות שרירי רצפת האגן בעקבות הריונות. בגלל החשיבות של שמירה על השגרה ישנם חיתולי מבוגרים המותאמים במיוחד לנשים (כמו גם חיתולים למבוגרים המותאמים לגברים, מאידך). חיתולי מבוגרים לנשים באים בגזרות המבטיחות נוחות מירבות מצד אחד ומצד שני שאפשר ללבוש אותם מתחת לבגדים הרגילים מבלי שניתן יהיה להבחין בהם מבחוץ.
מלבד הגזרה ישנן גם מידות שונות כדי להבטיח התאמה מירבית לגוף. חיתולי מבוגרים במידה הנכונה והמתאימה לגוף הם קריטיים גם מהבחינה הפונקציונאלית, שכן חיתולים למבוגרים במידה גדולה מדי עלול להחליק וליפול ואילו חיתולים למבוגרים במידה קטנה מדי עלולים לגרום אי נוחות ושפשופים מיותר על הגוף.
מלבד זאת, ישנם הבדלים בין חיתולי מבוגרים ברמת הספיגה של כל חיתול. לא כל אחד צריך חיתול מאסיבי לספיגה מירבית. לעתים קרובות, ניתן להסתפק בחיתול להרטבה בינונית או אפילו קלה – הכל בהתאם למידת ההרטבה של מי שהחיתול עבורו. 

תגובה 1: