יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

על מוצרי ספיגה למבוגרים – כדי שלא תעצרו את השגרה

אנחנו כבר מכירים את ההרגשה הזאת ופגשנו אותה לא מעט פעמים בעבר. יש דברים שכשמגיעים לגיל מסוים צריך להתייחס אליהם אחרת. לא כל מה שהיינו עושים בגיל עשרים אנחנו יכולים לעשות בגיל שלושים ולא כל מה שהיינו רגילים לעשות בגיל חמישים אנחנו יכולים לעשות בגיל ששים. האמנם?


עם הגיל הגוף עובר שינויים

זאת עובדה שלא ניתן להתווכח עימה. אנחנו גם מרגישים אותה היטב ככל שאנחנו מתבגרים. פעם זה נראה לנו רחוק ובלתי אפשרי או לא קשור אלינו, אח"כ זה נראה לנו בעיקר מצחיק, ואילו היום זאת מציאות שאנחנו צריכים להתמודד איתה. נכון, יש הרבה דברים שהיינו עושים פעם והיום אנחנו כבר לא נעשה אותם.
למזלנו את רוב אותם הדברים אנחנו גם לא בטוחים שאנחנו נרצה לעשות, גם אם יכולנו. מאידך, ישנם הרבה דברים אחרים שאנחנו בכלל לא חייבים להפסיק לעשות רק בגלל הגיל. הרבה מאוד פעמים, במקום להתמודד עם תופעות שונות אנחנו מעדיפים להימנע מפעילויות שהיינו עושים ומדחיקים בעצם את הבעיה. כמובן שזאת לא דרך טובה להתמודד עם הבעיה. הבעיה הגדולה בהסתרה או הדחקה של הבעיה – היא שנגרמת לנו פגיעה מיותרת ברמת החיים; פגיעה שכלל לא בטוח שצריכה להתקיים.
יש קשר של שתיקה בכל הנוגע לבעיות שליטה בסוגרים, אף על פי שמדובר בתופעה נפוצה אצל אנשים מבוגרים מעבר לגיל מסוים. אנחנו לא אוהבים להודות בכך מסיבות מגוונות: החל בכך שאנחנו לא רוצים להודות בכך שהגוף שלנו הוא כבר לא כבעבר ועד למבוכה או בושה להודות בבעייה כמו היעדר שליטה בסוגרים. חיתולים למבוגרים זאת לא מילה גסה. ברוב המקרים היעזרות בטיפול עם מוצרי ספיגה למבוגרים יכולה להבטיח שתוכלו להמשיך את החיים שלכם עם פגיעה מזערית ביותר באיכות ובשגרת החיים שלכם.

 

סוגי מוצרי ספיגה למבוגרים הקיימים בשוק

לא כל אחד שסובל מבעיות שליטה בסוגרים סובל מהן באותה מידה. ישנן רמות שונות של בעיות הרטבה וכך ישנם מוצרי ספיגה למבוגרים המתאימים לפי הצורך. חיתולים למבוגרים מתחלקים בראש ובראשונה לפי מידת הספיגה שלהם. מוצרי ספיגה למבוגרים ניתן למצוא עבור רמת הרטבה קלה, בינונית וכבדה. כמובן שככל שההרטבה היא במידה חריפה יותר צריך פתרונות אשר עלולים להקשות יותר על שגרת החיים, אולם עדיין ישנם מוצרי ספיגה למבוגרים אשר יכולים לאפשר שגרה טוב גם במצבים הקיצוניים.
אם אתם סובלים מהרטבה בינונית, הרי שישנם בשוק הרבה מאוד מוצרי ספיגה למבוגרים שיכולים להתאים לכם ושיאפשרו לכם דווקא להמשיך את השגרה הרגילה שלכם. מוצרי ספיגה למבוגרים מותאמים לפי הגזרה (בין אם מדובר בגברים או נשים), וגם לפי מבנה הגוף המסוים. חיתולים למבוגרים באים במידות מותניים שונות, כך שכל אחד יכול למצוא את המוצר שנוח ומתאים לו. המוצרים למי שסובלים מהרטבה בינונית, גם אם יש חשש לדליפת מעי, יכולים למצוא מוצרים מתאימים שאיפשרו להם את אותה הנוחות והשגרה הרגילים – ללא חשש להיקלע למצב מביך.

 

ועוד מוצרי ספיגה למבוגרים מלבד חיתולים

המונח מוצרי ספיגה למבוגרים הוא לא רק מילה יפה שנועדה למתג חיתולים למבוגרים כמשהו אחר, אלא מושג שעוזר להבין כי מדובר בקו שלם של מוצרים שנועדו לטפל בבעיות השליטה בסוגרים. כך למשל, אין צורך שמי שסובל מבעיית הרטבה מסוגים שונים יישן בהכרח בתוך חיתול. חלק מאותם מוצרי ספיגה למבוגרים הם סדיניות חד פעמיות למשל שמאפשרות למי שסובלים מבעיות הרטבה לישון בנוחות בביתם בלי צורך להחליף מצעים כל פעם מחדש ומבלי חשש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה