יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

חיתולים למבוגרים - איך נדע לבחור את המוצר הנכון?

כיום, עם המודעות ההולכת וגוברת לנושא דליפות שתן במבוגרים, קיים מגוון רחב יותר מאי פעם של חיתולים למבוגרים . כמובן שבנושא חשוב ורגיש זה, מומלץ לפנות לחברה אמינה ומוכרת, בעלת מוניטין ומוצרים ברמה גבוהה. במידה ונושא זה טרד את מנוחתכם לאחרונה, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות איך תוכלו לבחור חיתולי מבוגרים המתאימים לכם, שכן חיתולי מבוגרים מתאימים לא רק ישמרו עליכם יבשים, אלא גם יספקו לכם את הבטחון הדרוש ואת הידיעה שאתם מוגנים - גורמים מכריעים בקיום אורח חיים תקין ופרודקטיבי.

גורם ראשון בבחירת חיתולים למבוגרים - מידת ההגנה הדרושה

אופי הדליפות מהווה גורם מכריע בבחירת חיתולי מבוגרים מתאימים. בין אם אתם סובלים מדליפות תכופות בכמויות גדולות או מכמות קטנה לעיתים נדירות, בחירה ההגנה המתאימה יוצרת הבדל מהותי באיכות החיים. למרבה המזל, קיימות אופציות רבות אשר יתאימו בדיוק לסוג הכיסוי הדרוש לכם. בדקו אם כן, את תדירות וכמות הדליפות שלכם - בין אם דליפה קלה, מתונה או כבדה וחפשו את המוצר המתאים בשוק העונה על דרישותיכם. בדקו שאתם אכן בוחרים חיתולים למבוגרים ומוצרים ייעודיים לדליפת שתן וספיגתו. לנשים מבינינו - מוצרי היגיינה נשיים, כגון פדים ותחבושות, לרוב לא יספקו לכן את ההגנה המרבית הדרושה ולכן יש להקפיד בנושא זה.

גורם שני בבחירת חיתולים למבוגרים - רמת הפעילות היומיומית

בין אם ספורט הוא חלק משגרת היומית שלכם, או אם אתם מבלים את יומכם במשרד או בבית - לסוג ואופי הפעילות היומיומית שלנו השפעה על חיתולי מבוגרים שנבחר. במידה ואתם מנהלים אורח חיים פעיל יותר או פחות, קיימים פתרונות מתאימים אשר יאפשרו לנו לנהל להמשיך לנהל את שגרת יומנו בנוחות מיטבית.

גורם אחרון בבחירת חיתולים למבוגרים - התאמת חיתולי מבוגרים לצרכיך

לגברים ולנשים צרכים שונים, לכן בבואכם לבחור חיתולי מבוגרים, הקפידו  לבחור כאלו המותאמים בצורה אופטימאלית לגופכם. נעמוד על ההבדלים בין חיתולי מבוגרים לנשים לבין חיתולי מבוגרים לגברים.
חיתולי מבוגרים לנשים, נקראים לעיתים גם "תחתוני ספיגה", יהיו מותאמים במיוחד לגוף הנשי. לרוב יהיו מוצרים אלו בעלי מפתח ירך אשר מותאם למבנה גוף נשי וכן בעלי איזור ספיגה ייעודי לגוף האישה - על מנת להבטיח ספיגה, הגנה וכן נוחות מרבית. קיימות אף מספר חברות אשר יוסיפו לתחתוני הספיגה צבע כלשהו בעל סממן נשי כגון ורוד או אדום, על מנת להוריד את אלמנט "ההרתעה" הנוצר לעיתים מן השימוש במוצר.
חיתולי מבוגרים לגברים, המכונים גם בחברות מסוימות  "תחתוני ספיגה" יותאמו גם הם לגוף הגברי ויכללו איזור ספיגה המותאם לגוף הגברי וכן מבנהו של מפתח הירח יתוכנן גם הוא בצורה התאפשר ספיגה אופטימאלית ונוחות מקסימאלית לגבר הלובש אותם. בדומה לחיתולי מבוגרים לנשים, ניתן למצוא חברות אשר יקנו פן "ידידותי" יותר למוצר על ידי צביעתו בצבע בעל סממן גברי כלשהו.

סוף דבר

בשל המבחר של המוצרים הקיימים כיום, ניתן למצוא חיתולי מבוגרים כך שיתאימו בדיוק לצרכיכם - לסובלים מהרטבה קלה, הרטבה בינונית וכן עבור הרטבה כבדה - הכוללת בין היתר דליפות מעי וכן אובדן שליטה מוחלט על הסוגרים. בנוסף, יש חברות המייצרות, בנוסף לחיתולים למבוגרים, גם מוצרים נלווים לסובלים מהדלפות שתן. כגון סדין ייעודי, לאלו המעוניינים בסביבה היגיינית כל הזמן, גם במהלך הלילה וכן מגבונים לחים למבוגרים, המיועדים לשמירה על היגיינה מרבית.

2 תגובות:

  1. תודה רבה, אפשר למצוא עוד מידע על חיתולים למבוגרים באתרים שונים ברחבי האינטרנט

    השבמחק