יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

בחירה נכונה של חיתולי מבוגרים

למרות שנדמה לפעמים שמוטל "צו איסור פרסום" בכל הנוגע לנושא דליפות שתן או אי שליטה בסוגרים, בעיה זו פוגעת באיכות חייהם של רבים. דליפת שתן ואי שליטה על הסוגרים היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר ממנה סובלים בני 65 ומעלה. רכישת חיתולים למבוגרים היא שלב חשוב בהתמודדות עם הבעיה.

לחיתולי מבוגרים תפקיד חשוב בשמירה על הרהיטים, הביגוד וכמובן שמירה על הבטחון שלנו והענקת תחושת נינוחות הכרחית. בשל תפקידם החיוני, בחירה נכונה של חיתולי מבוגרים המתאימים לצרכינו, חשובה ומשמעותית. ישנם מספר גורמים בהם יש להתחשב בבואנו לבחור מוצרי ספיגה המתאימים לנו.

על מה צריך לחשוב לפני שקונים חיתולים למבוגרים ?
לפעמים, הצורך הדחוף בשימוש בחיתולי מבוגרים, מוביל אנשים לקניית מוצר בבהילות, מבלי לבצע מספר בדיקות כלליות. שימוש במוצר ספיגה אשר אינו תואם את צרכינו, עשוי לגרור תוצאה הפוכה מהמצופה ולגרום לחוסר נוחות מירבית. לכן, בבואכם לבחור חיתולי מבוגרים , בדקו עם עצמכם את הגורמים הבאים, על מנת שתוכלו לבחור את המוצר אשר יתאים בצורה אופטימלית עבורכם.

  • מין המשתמש - כולנו יודעים כי מבנה הגוף הגברי שונה ממבנה הגוף הנשי. בחברות טובות המייצרות חיתולים למבוגרים , קיימת מודעות מוגברת  לנושא זה וכל מוצרי הספיגה קיימים בשתי גרסאות - הגרסה הנשית והגרסה הגברית. בדקו כי אתם בוחרים את המוצר המתאים לכם. התאמה זו, תספק לכם תחושת בטחון גבוהה והגנה מקסימאלית.
  • מידת ההגנה הנדרשת - קיימים סוגים שונים של דליפות שתן ואי שליטה בסוגרים. כשתפנו לקנות את המוצר המתאים לכם, עשו עם עצמכם בדיקה קצרה בנוגע למידת ההגנה הדרושה לכם. קיימים סוגים שונים של מוצרי ספיגה המותאמים בצורה ייחודית לאופי הדליפות, בין אם מדובר בבריחת שתן קלה, מתונה או כבדה ועד למוצרים המתאימים לאי שליטה מוחלטת בסוגרים ולדליפת מעי.
  • אורח החיים - קיימים פתרונות ספיגה שונים עבור אורחי חיים שונים. אלו המנהלים אורח חיים פעיל וספורטיבי יבחרו מוצר ספיגה שונה מאלו המבלים את רוב ימיהם בבית או במשרד או חלילה מרותקים למיטה. קניית חיתולים למבוגרים המתאימים לאורח חיינו, יבטיחו שנזכה להגנה מקסימאלית בתנאים שלנו, מבלי הצורך לשנות דבר בדרך ההתנהגות שלנו ובאורח חיינו.
בחירת חיתולי מבוגרים - סיכום
בנוסף לגורמים שהוזכרו בפסקה מעלה, חשוב לוודא כי אתם פועלים מול חברה אמינה ומקצועית, אשר פיתחה את המוצרים שלה במטרה להעניק יכולת ספיגה מקסימאלית ותוך מחשבה על המשתמש.

חשוב לזכור כי חיתולים למבוגרים לא נועדו רק כדי לשמור עלינו יבשים. חיתולי מבוגרים מהווים גורם חשוב בשמירה על תחושת נינוחות ובטחון מקסימאלי. רבים אמרו שהפנייה לחיתולי מבוגרים, החזירה להם את השליטה בחייהם ואפשרה להם להמשיך לנהל אורח חיים תקין ויצרני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה